אינטראנט

כיצד PwC משתמשת בבינה מלאכותית כדי להתאים אישית את האינטראנט ואת חוויית העובדים

Calendar Thumb
Hits Thumb 55
כיצד PwC משתמשת בבינה מלאכותית כדי להתאים אישית את האינטראנט ואת חוויית העובדים

כיצד PwC משתמשת בבינה מלאכותית לשדרוג האינטראנט וחוויית העובדים

נוכח ההתפתחויות הטכנולוגיות המתרחשות בשנים האחרונות, הבינה המלאכותית (AI) הפכה לכלי מרכזי וחשוב בארגונים שונים. חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום בשימוש בטכנולוגיות אלו כדי לשדרג את תהליכי העבודה ולהעניק חוויות מותאמות אישית לעובדים. PwC, אחת מהחברות המובילות בתחום הייעוץ והחשבונאות, לא רק מקבלת את המהפכה הזו אלא גם מובילה אותה. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, PwC הצליחה לא להעלות את האיכות של הפורטל הפנימי שלה אלא גם לשפר את חוויית העובדים באופן משמעותי.

שדרוג האינטראנט על ידי בינה מלאכותית

האינטראנט של PwC אינו סתם מערכת לאחסון מידע, אלא פלטפורמה דינמית שמספקת תכנים ותהליכים המותאמים האישית לכל עובד. בעזרת אלגוריתמים של בינה מלאכותית, האינטראנט מסוגל לנתח באופן מתמיד את הפעילויות, ההעדפות והצרכים של כל עובד. המערכת מתמקדת באספקת חוויה ייחודית לכל משתמש, מה שמגביר את היעילות והעיסוק בעבודתם.

לדוגמה, אם עובד מעוניין להעשיר את הידע שלו בתחום אבטחת מידע, האינטראנט יכול להמליץ עליו קורסים מקצועיים, מאמרים, פודקאסטים ופעילויות רלוונטיות אחרות. באמצעות שיפוט חכם של הבינה המלאכותית, חוויית המשתמש משתפרת ניכר, מה שמוביל לפרודוקטיביות גבוהה יותר בין העובדים.

ניצול נתונים אנליטיים לחיזוי התנהגות

כלים אנליטיים הופכים במהרה לאחד העמודים התומכים הכי חשובים בתהליכי קבלת החלטות בארגון. PwC משתמשת בנתונים שנאספים על פעולות העובדים, אינטראקציות, והעדפות על מנת להבין את הצרכים המשתנים של העובדים. באמצעות חיזוי ההתנהגות, החברה יכולה למקד את ההצעות שלה ולספק שירותים מדויקים יותר.

מחקרים הראו, כי השימוש בכלים אנליטיים הביא לשיפור של 25% במעורבות העובדים בארגון. עוברים לתהליכים שלהם עם פתרונות מותאמים אישית, עובדים מרגישים נוכחים וקשורים הרבה יותר מאשר כאשר הם מתמודדים עם פלטפורמות כלליות.

שיפור מתמדת בחוויית העובדים עם צ'אט-בוטים חכמים

צ'אט-בוטים, מבוססי בינה מלאכותית, מציעים פתרונות מתקדמים ושירותים בקלות ובמהירות. PwC משתמשת בצ'אט-בוטים כדי לתת מענה לשאלות בנושאים כמו משכורות, חופשות והטבות. במקום להתקשר למחלקת משאבי אנוש ולחכות לתשובות, עובדים יכולים פשוט לשאול את הצ'אט-בוט ולקבל תשובות מיידיות.

השקת הצ'אט-בוטים הניבה לחברה הפחתה של 30% בשיחות טלפון במחלקות התמיכה, מה שמוביל לחיסכון בזמן ובמשאבים. כך נותר לעובדים יותר זמן ויכולת להתרכז במשימות החשובות שלהם, בעוד שהשירותים נותנים תמיכה מיידית בכל שאלה שצצה.

למידה מותאמת אישית בשנים האחרונות

אחד האתגרים הגדולים ביותר בהדרכה בארגונים הוא לספק תוכן רלוונטי וכלים התואמים את צרכיהם של העובדים. PwC פיתחה מערכת למידה מתקדמת הנשענית על בינה מלאכותית, שמביאה לתהליכי למידה מותאמים אישית. המערכת מבוססת על ניתוח רמות הידע של העובדים ומציעה תוכן הקשור ישירות למאבקיהם המקצועיים.

על פי נתוני החברה, עובדים שהשתתפו בתוכניות לימוד מותאמות אישית דיווחו על 40% יותר שיפור ברמת הידע שלהם בהשוואה לעובדים שלא השתתפו בתוכניות. זהו יתרון משמעותי תוך שיפור כלי הלמידה בארגון, ובעצם הדיאלוג עם העובדים נבנית התחייבות ונאמנות רבה יותר.

ההשפעה של התפתחויות טכנולוגיות על חוויית העובד ב-PwC

כתוצאה מהיישום של בינה מלאכותית, PwC מראה כיצד ניתן לשדרג את חוויית העובדים בדרכים רבות. לא מדובר רק בשיפור האינטראנט, אלא גם ביצירת סביבת עבודה המקדמת צמיחה אישית ומקצועית. האפשרויות שהטכנולוגיה פותחת בפני החברה ומוציאים את מיטב היכולות האנושיות היא הכוח המניע מאחורי השפעות אלו.

כחברה המבוססת על סטנדרטים גבוהים של מצוינות, PwC לא רק שואפת לספק חוויות ייחודיות לעובדיה, אלא גם ליצור תרבות ארגונית שמקדמת השכלה מתמשכת והתפתחות. כך, העובדים לא רק מספקים ערך לחברה אלא גם מקבלים תמיכה בהגשמת מטרותיהם האישיות.

סיכום: PwC כמודל לחוויית העובד בעידן המודרני

התמשכות של טכנולוגיות בינה מלאכותית בעבודת חברות ייעוץ כמו PwC משנה את הדרך בה עובדים חווים כל יום במקצועם. הבינה המלאכותית לא רק מסייעת בשדרוגים טכנולוגיים של הפורטל הפנימי של החברה, אלא גם מספקת מענה לצרכים המשתנים של העובדים עם טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.

עם יכולות מדהימות לדעת ולהתאים את הצרכים של העובדים, PwC מציבה דוגמה לחברות נוספות בשוק. כאשר החוויה האישית של העובד מקבלת עדיפות גבוהה יותר, זה מתרגם להצלחה משמעותית עבור כל הארגון. ובכך, PwC פועלת ליצירת סביבת עבודה שמשלבת בין טכנולוגיה לעובדים, פותחת דלתות חדשות להזדמנויות ומביאה להתפתחות מתמדת.

בעידן שבו חדשנות וטכנולוגיה הם שם המשחק, PwC מוכיחה כי עם הכלים הנכונים ניתן לא רק להעלות את רמת הביצועים, אלא גם לשפר את חוויית העובדים בכללותה. השאיפה למצוינות ולמעורבות בעבודה אינה רק חזון אלא מציאות חיה בחברה הזו, אשר רק מוסיפה לערכו בעידן הנוכחי.

 

אם אתה מעוניין במידע נוסף בנושא אינטראנט Mail Thumb

צור קשר ונוכל להמליץ לך בחינם על ספקים מובילים בתחום