אינטראנט
הוכרזו הפיינליסטים של פרסי המדיה החברתית והדיגיטל של PR Daily לשנת 2024



הוכרזו הפיינליסטים של פרסי המדיה החברתית והדיגיטל של PR Daily לשנת 2024
שנת 2024 מגיעה עם דערות מרשימות ומרגשות בתחום המדיה החברתית והדיגיטלית, ובשלב זה הוכרזו הפיינליסטים בפרסי המדיה החברתית והדיגיטל של PR Daily. פרסים אלו נועדו להוקיר את המובילים והיוצרים הבולטים בתעשיית השיווק המקוון, המביאים לידי ביטוי את השלוב בין יצירתיות, חדשנות ויעילות בכל הקמפיינים הדיגיטליים שלהם. בעידן שבו התקשורת מתפתחת בקצב מסחרר, פרסים אלה מדגישים את חשיבות התרומה של אנשי מקצוע המסוגלים לנצל את הכלים הדיגיטליים למטרות חיוביות ומשפיעות.קטגוריות הפרסים
זו הפעם השישית שבה מוענקים הפרסים בקטגוריות שונות, שכל אחת מהן ממחישה את המגוון והעושר של הפלטפורמות והכלים הדיגיטליים המתפתחים. כל קטגוריה מיועדת לשקף תחום פעילות שונה, כדי להדגיש את ההישגים יוצאי הדופן של המועמדים. הקטגוריות כוללות:- קמפיינים במדיה חברתית - השפעתם של קמפיינים במדיה החברתית שלא רק הגדילו את החשיפה, אלא גם חיזקו את המותג.
- תוכן דיגיטלי יצירתי - תכנים שמבוססים על רעיונות מקוריים ומעוררי השראה.
- שיווק באימייל - שימוש חכם ונכון באימיילים כדי לתקשר עם לקוחות ולבנות קהל נאמן.
- מובילי דעה (Influencers) - השפעת המובילים על הקהל והצלחותיהם הגדולות בשיווק.
- ההצלחה הגדולה ביותר לשנת 2024 - קמפיינים או יוזמות שהתרבות הציבורית לא יכלה להתעלם ממנה.
הפיינליסטים הבולטים
ברשימת הפיינליסטים נמצאים חברות וארגונים מכל רחבי התעשייה, כל אחד מהם הביא עמו רעיונות חדשניים ויצירתיים שהובילו לקמפיינים בעלי השפעה רבה. בין הפיינליסטים הידועים ניתן למצוא:- חברת גוגל - עם קמפיין "תובנות על העתיד" שזכה להצלחה מרשימה, תוך שיפור של עד 25% בשיעור ההמרות, קמפיין זה שיקף בצורה מוצלחת את המידע הרב שניתן להשיג דרך פלטפורמות דיגיטליות.
- פייסבוק - שיתוף פעולה עם מובילי דעה שהוריד את הכשלים והקול המלא של החברה לכיסוי רחב והביא לרכישת 1,000,000 עוקבים חדשים.
- אמזון - הצעת תוכן דיגיטלי ייחודי בתחום הידע והלמידה, אשר השיגה מעל 500,000 משתמשים פעילים והמירה את הפלטפורמה לזירה חינוכית מעוררת השראה.
סטטיסטיקות מרשימות
הקמפיינים המועמדים לפרסים לא רק שנמצאים בחזית הקידמה ביצירת תוכן, אלא גם מראים על תוצאות מרשימות. כמה מהסטטיסטיקות המעניינות הן:- על פי נתוני 2023, כ-78% מהצרכנים מגיבים בצורה חיובית יותר לתוכן שנוצר על ידי קבוצות חברתיות, מה שממחיש עד כמה התקשורת החברתית प्रभावית.
- בשנתיים האחרונות, ענף השיווק הדיגיטלי חווה צמיחה של כ-20%, וצפוי להמשך מגמות חיוביות גם בשנת 2024, מה שמצביע על התפתחות מתמדת של התחום.
- השפעת מובילי דעת קהל ניכרת, כאשר כמעט 60% מהצרכנים רואים במובילים כגורם משפיע על החלטת רכישה.